Dizajner i umetnik sa slovenačkom adresom Jure Tovrljan pokušao je da podstakne ljude da se pridržavaju mera samoizolacije kako bi ih osvestio koliko je ona važna tokom pandemije koronavirusa. U tom cilju je preoblikovao popularne logotipe raznih kompanija i brendova tako da šalju snažnu poruku. Zaštitni znak američkog lanca kafića Starbucks je sirena, a Tovrljan joj je na lice dodao zaštitnu masku.
Logotip najpoznatijeg lanca brze prehrane McDonald’s razdvojen je u dva dela, kao i krugovi bankarske kompanije MasterCard. Takođe je razdvojio i pet krugova koji označavaju Olimpijske igre, koje su trebale da se održe ovog leta u Tokiju, ali su odložene za narednu godinu. Logotip svetske košarkaške lige NBA umesto Džerija Vesta koji dribla loptom prikazuje čoveka koji leži u krevetu s laptopom. Nikeov slogan Just Do It promijenjen je u Just Don’t Do It. Good Year je preimenovan u Bad Year, LinkedIn u LockedIn, a za pivo Corona Tovrljan misli da mu je potrebno promeniti ime.
Instagram: @juretovrljan