Odluka o osiguranju ne donosi se svakog dana, zato je važno da verujemo i osiguravajućem društvu i agentu. Veliboru verujemo i želimo da ga upoznate.
Generali postoji još od 1831. godine i spada u kategoriju osiguravajućih kompanija za koju svi znaju. Ipak, kako je ponuda osiguravajućih proizvoda sve veća, važno je izabrati ono pravo. Kao lider na tržištu, Generali Osiguranje Srbija to razume i olakšava tako što nam omogućava da kroz iskren i otvoren razgovor sa agentima izaberemo ono što je za nas zaista najbolje.
Kroz razgovor sa agentom Veliborom Kalanovićem stekli smo uvid u način rada Generali Osiguranja Srbija i priliku da upoznamo zanimljivu i inspirativnu osobu kojoj možemo da se poverimo i zatražimo savet.
U Generaliju kažu da agent ne treba klijentu samo da predoči cifre i logiku izabranog osiguranja, već da ga što bolje upozna, kako bi uvek mogao da mu da pravi savet i ponudi odgovarajući plan osiguranja. Ukratko, agent treba da teži da klijentu bude doživotni partner. Zato smo rešili da upoznamo Velibora.
Šta Vam pomaže da budete bolji u svom poslu i fokusiraniji na klijente?
Ljubav prema poslu. Energija koju ulažem u svaki novi radni dan i u svaki razgovor sa klijentom. Nisam ni znao da imam toliko energije. Sa lakoćom odlazim na posao, a vraćam se ispunjen i zadovoljan. To mi je znak da je posao u osiguranju pravi posao za mene. Životno osiguranje, i osiguranje uopšte, svako posmatra na drugačiji način. Zato rado saslušam klijenta i predstavim sve pogodnosti onog tipa osiguranja za koje sam kroz razgovor zaključio da bi najviše odgovaralo njegovim potrebama.
Da li ljudi znaju zašto je važno osiguranje?
Godinama se na ovim prostorima gradilo uverenje da institucije brinu o ljudima i njihovim potrebama: o školovanju dece, o zdravstvenom osiguranju, o penziji. Kada se ta očekivanja iznevere, dođe do velikog razočarenja.
Misija Generali Osiguranja Srbija je da klijentima realno i iskreno predoči da mogu i treba aktivno da rade na kreiranju svoje budućnosti, u skladu sa ličnom situacijom i prioritetima. Naravno, uz našu pomoć. Zatim se uzima olovka u ruke i podvlači crta, tj. pravi se računica. Taj korak pravimo zajedno: pronađemo prihvatljiv, realan iznos koji klijent može da izdvoji za osiguranje. Jedino što je vrednije od materijalnog rezultata jeste saznanje da se tada i na ovim prostorima menja stav o osiguranju, stiče poverenje i misli na budućnost uz pouzdanog partnera kao što je naša kompanija. To nas čini doživotnim partnerima, na šta smo naročito ponosni.
Kako najbrže i najlakše možete klijentu objasniti osiguranje?
Mišljenja sam da klijentu treba približiti naše usluge kao bliskom prijatelju ili članu porodice. Jedino tako, jednostavnim rečnikom i toplim pristupom, možemo se razumeti i predstaviti ponudu osiguranja. Važno je da klijent oseti da smo ravnopravni. Kada to postane jasno, obično dolazi do saradnje.
Tekst: Maja Bunčić
Foto: Promo