Nago žensko telo u svetu šou-biz industrije nije ništa novo, a ni staro!
Iako se nalazimo u jeku feminističkih borbi za jednakost i poštovanje žena, te ženskih prava na nivou na kome su ona oduvek ispod muških, dok se žena objektivizira praktično oduvek, svesnost o ovim stavkama nije donela značajne promene u svetu mode i marketinga.
Tačnije, u sferama koje najviše prodaju nago žensko telo i dalje prodaje. Nago žensko telo i dalje izaziva interesovanje, divljenje, poželjnu šokantnost i primamljivost.
Toga je bio svetsan Botičeli, baš kao i Renoar nekoliko vekova kasnije, a marketinški magovi krajem 80-ih godina prošlog veka počeli su da koriste žensko telo za malo više od divljenja. Nagost i seksualnot prodavale su parfeme, farmerice, donji veš, tašne, čizme, automobile i sve njegove delove, prehrambene proizvode, časopise, albume, nastavite niz.
Ovo je trend od koga u modernom svetu pokušavamo da pobegnemo, međutim pogled na ovu galeriju staviće vam do znanja da je to prilično nemoguće.
Tekst: M.B.
Foto: Profimedia