Beograd je dobio još jedno umetničko delo koje, ne samo da ulepšava grad, već i šalje vrlo bitnu i društveno odgovornu poruku – na zidu Studentskog centra, popularni umetnik Andrej Josifovski, poznatiji pod pseudonimom Pijanista, na sebi svojstven način predstavio je odgovornu konzumaciju alkohola, jedno od načela koje promoviše kompanija Carlsberg Srbija, sa svojim brendom Tuborg.
Novi beogradski mural na kom je istaknuta poruka “KAD ME VOZI NE VOZIM”, deo je kampanje o odgovornoj konzumaciji alkohola koju kompanija Carlsberg Srbija godinama sprovodi sa svojim brendovima i u saradnji sa brojnim organizacijama, udruženjima i partnerima.
“Velika mi je čast, ali i odgovornost, što velike kompanije poput Carlsberga sve više prepoznaju moje stvaralaštvo kao način da ozbiljne poruke prenesu na okruženje u kojem živimo. Ova kampanja je izuzetno važna za društvo, a pravo mesto za oslikavanje murala je upravo tu gde živi najveći broj mladih ljudi”, istakao je Josifovski.
Pogled sa auto-puta na zid zgrade u Studentskom gradu još jedna je opomena da je izmenjena svest opasna po sve učesnike u saobraćaju.
“Cilj saradnje sa Studentskim centrom i autorom murala, jeste da dopremo do ciljne grupe koja je ključna za razumevanje posledica prekomerne konzumacije alkohola i vožnje u pijanom stanju, a to su mladi ljudi koji tek stupaju u životno doba gde se susreću sa alkoholnim proizvodima u različitim prilikama. Nadamo se da će jedna ovako vidljiva poruka biti svakodnevni podsetnik na odgovorno ponašanje, kako prema sebi tako i prema drugima”, izjavila je Jovana Vještica, Menadžer komunikacija Carlsberg Srbije.
Kompanija Carlsberg Srbija, godinama unazad radi na ostvarivanju ciljeva globalne Carlsbergove strategije održivosti “Zajedno ka nuli”, koja obuhvata četiri strateške oblasti, među kojima je Nula neodgovorne konzumacije alkohola. Promocijom bezalkoholnih piva iz svog asortimana, ali i nizom drugih aktivnosti, kompanija će nastaviti da propagira odgovornu konzumaciju alkohola i brigu za zdravlje i živote ljudi, naročito u saobraćaju.
Pogledajte kako je izgledala realizacija oslikavanja murala:
PROMO