U znak protesta povodom smrti troje Afroamerikanaca koji su tokom ove godine stradali zbog boje svoje kože u Sjedinjenim Američkim Državama, brend NIKE je po prvi put u istoriji promenio svoj slogan „Just Do It“ u „For once, Don’t Do It“. Kampanja podrške protiv rasizma privukla je veliku pažnju javnosti, osuđujući postupke i zakone koje su doveli do smrti troje građana.
U kratkom i efektnom klipu koji gori na Instagramu Nike nedvosmisleno osuđuje rasističke ispade policije i poručuje: „Ne pretvarajte se da u Americi nema problema. Ne okrećite leđa rasizmu. Ne prihvatajte da se nevini životi oduzimaju od nas. Ne tražite više izgovore, Nemojte da mislite da ovo ne utiče na vas. Nemojte da sedite po strani i da ćutite. Nemojte da mislite da ne možete da budete deo promene. Hajde da svi budemo deo promene”.
Zahvaljujući novoj kampanji, brend Nike zvaničnim heštegom #UntilWeAllWin još jednom je pokazao da je deo borbe protiv rasizma, nasilja i agresije, te da svi ljudi moraju biti jednaki jer je to jedini put ka boljitku.