Fullhouse Ogilvy je jedina agencija iz Srbije koja je na ovogodišnjoj SoMo Borac dodeli, u okviru Weekend Media festivala, osvojila jednu od glavnih nagrada.
Naziv kategorije za koju je Fullhouse Ogilvy osvojio prvo mesto u konkurenciji sa regionalnim agencijama je SoMo Social – kategoriji koja nagrađuje aktivnosti brendova na društvenim mrežama.
#treznoioprezno je naziv kampanje Udruženja pivara Srbije, za koju je Fullhouse Ogilvy, u saradnji sa Fakultetom dramskih umetnosti, osvojio ovo vredno priznanje.
Više o kampanji saznaćete na linku fullhouseogilvy.rs, pod opcijom “more info”.
Usled poznatih vanrednih okolnosti koje odlikuju ovu godinu i time utiču na organizovanje Weekend Media festivala u Rovinju, dodela SoMo Borac nagrada prvi put je održana online, a prenošena je putem live stream-a na društvenim mrežama Facebook i Youtube.
Više o SoMo Borcu saznaćete na ovom linku: somoborac.com