U oktobru 2020. godine američki brend Michael Kors Collection predstavio je novu kolekciju proleće-leto 2021, a sada je brend lansirao reklamnu kampanju.
Koncept snimanja zasnovan je na ideji da mali zeleni kutak u centru velike metropole može u potpunosti promeniti viziju, izvući vas iz ritma vreve, pružiti nekoliko trenutaka tišine i uroniti u misli.
Snimanje se odvijalo u njujorškom restauratorskom projektu Bronx Community Garden, modeli su bili Handra Martinez i Rebela Longendijk, a slike je snimio holandski fotograf dvojac Inez van Lamsverde i Vinud Matadin.
„Važnost malih zelenih površina i posao koji projekat obnove radi na stvaranju parkova u svih pet njujorških opština postao je još važniji tokom pandemije. Gde god da živimo, svi žudimo za prirodom. Ispunjeni smo radošću što sve ponovo oživljava dolaskom proleća. Kampanja se fokusira na suprotstavljanje urbanog pejzaža prirodi “, komentariše dizajner Michael Kors.
Glavni fokus kolekcije je kroz senzualne siluete koje se stapaju sa prirodnim teksturama – od luksuzne trikotaže i ručno rađenih dodataka do šarenih komada koji ističu sezonski naglasak na zanatstvu, kvalitetu i ulaganju u vaš ormar. „Ovo je jedna od najpametnijih kolekcija koje sam ikada stvorio. Želim da stvari dodaju samopouzdanje vašem izgledu. Danas su svestranost i izdržljivost ključni faktori pri odabiru odeće i dodataka kada mogu da rade u opuštenoj atmosferi u gradu, u zemlji i na plaži “, komentariše dizajner Michael Kors.