U vreme koronavirusa, snimanje reklamnih kampanja je očigledno odloženo. Ali španski brend Zara je pronašao vrlo originalan način da predstavi svoju kolekciju za proleće/leto 2020.
Kako živimo više od mesec dana u karantinu, koronavirus radikalno menja naše društvo i svet mode sigurno nije izuzetak. Zaista, poslednjih nedelja se pokazalo da je taj sektor sposoban da se reorganizuje, takođe na osnovu novih potreba i zahteva. Od Armanija do Zare: svi brendovi su reorganizovali svoje proizvodnje i izrađuju maske i zaštitnu medicinsku odeću. Naravno, u ovom trenutku su snimanja i produkcije potpuno blokirani. Pored online izdanja magazina, brendovi nemaju mogućnost pravljenja snimaka i slika za proizvode koji su trenutno dostupni u online prodavnicama. Šta onda raditi? Jednostavno, snimati kod kuće, direktno uključujući modele! To je slučaj sa Zarom, španskim gigantom odeće sa niskim cenama, koji je jedan od prvih koji je zatvorio svoje prodavnice i preduzeo mere u preoblikovanju dela proizvodnog centra u korist maski.
Nema fotografija u studiju – naravno – već snimaka koje su modeli napravili „kod kuće“ iz svojih domova. U reklamnoj kampanji „Join Life“ vidimo legendarnu Malgoziju Belu, Tašu Tilsberg i ostale modele brenda (kao što su Leki Smit i Kara Tejlor) fotografisane u svojim domovima. Prirodne i originalne fotografije (neke napravljene iPhone telefonom): snimane između kupatila i kuhinje, na sofi ili na suncu na balkonu s pogledom na ulicu. Ukratko, u mnogim aspektima kampanja Zara zaista predstavlja naš život u ovom periodu.