U New York-u je otvorena privremena Louis Vuitton prodavnica, koja će služiti kao dom brenda tokom njegove vodeće renovacije na Petoj aveniji. Ovaj prodajni kompleks poštuje arhitektonsko nasleđe New York-a i pomera granice maloprodajnog dizajna.
Najupečatljivija karakteristika prodavnice je visoka atrijumska instalacija koju je osmislio Shohei Shigematsu, partner kancelarije za metropolitansku arhitekturu (OMA), uticajne globalne arhitektonske firme koju je osnovao Rem Koolhaas. Shigematsu donosi inovativni pristup maloprodaji koji je definisao rad OMA u kulturnim institucijama i urbanističkom planiranju.
Dizajn enterijera uspostavlja ravnotežu između sirovog i prefinjenog. Izloženi beton naspram plišanog tepiha, dok pažljivo odabrani komadi vintage nameštaja koji su diyzajnirali Carla Mollino i Charlotte Perriand stvaraju intimnu atmosferu u celom petospratnom prostoru.
Prodavnica takođe označava prvi prodor Louis Vuitton-a u američko gostoprimstvo, sa kafićem na četvrtom spratu i prodavnicom čokolade.
Ali arhitektonski elementinajviše privlače pažnju: biblioteka sa više od 600 umetničkih knjiga koje je odabrao kustos Ian Luna i tajni salon nakita kojem se pristupa kroz skriveni ulaz, što sugeriše da čak i u maloprodaji još uvek ima mesta za misteriju.
Foto: Promo