Trijumfalni debi kreativnog direktora Diesela: Glenn Martens predstavio kolekciju

Kratkim filmom, koji je emitovan juče uživo iz Milana, kreativni direktor Diesela Glenn Martens predstavio je svoju prvu runway kolekciju za kultni italijanski denim brend.

Dieselova kolekcija za proleće/leto 2022. prikazana je u sedmominutnom modnom i vizuelnom remek delu, kreiranom u saradnji sa umetnikom i režiserom Frankom Lebonom.
 

Film prikazuje četiri segmenta Dieselovog novog, hrabrog sveta viđenog kroz Martnesovu kreativnu prizmu. Mešajući granicu između stvarnosti i snova, priča prikazuje Martensov fokus na denim, žensku i mušku kolekciju i naglašava savremenu interpretaciju odvažne i ironične istorije brenda.

Dieselovo nasleđe je vidljivo u seriji denim komada sa istaknutim logotipom, kao i blejzerima, majicama i pantalonama sa laserskim printom. Ključni komadi kolekcije uključuju denim pantalone sa ušivenim kaubojskim čizmama ili čizmicama sa špicom. Atraktivni kombinezoni i bomber jakne napravljeni su od zaliha denima iz prošlih sezona, uz nove krojeve i boje koje im daju moderni vajb.  

Zajedno sa kolekcijom za proleće/leto 2022. godine predstavljen je i DIESEL LIBRARY. U pitanju su održivi genderless komadi kao što su farmerice, košulje, majice, suknje, šortsevi, koji će činiti osnovu svake sezonske kolekcije.

DIESEL LIBRABRY oslikava novu održivu misiju kompanije da stvara odeću koju možete kupiti ređe i nositi duže. Na taj način Martens jača poziciju brenda kao moćnog igrača koji definiše kulturu, naglašavajući stav da nijedan materijal nema veći kulturni značaj od denima.