Da bi predstavio svoju kolekciju posvećenu božićnim praznicima, brend Tezenis se odlučio za kampanju koja kombinuje ples, muziku i želju za osmehom.
Pidžame i kućna odeća, donji veš od čipke i crvenog satena – ovo i još mnogo toga očekuje vas u novoj kolekciji koju ćete nositi u svom „slatkom domu“.
Tezenis reklamna kampanja posvećena najčarobnijim trenucima u godini osvojiće vas plesnim koracima, ali na Tik Toku! Ovo je lajtmotiv nove reklame – koja će biti lansirana 6. decembra pored digitalne kampanje – za proslavu najčarobnije zabave godine. Doslovno zaronite u atmosferu pozitivnosti i svežine koja je uvek odlikovala brend posvećen donjem vešu.
Na kraju krajeva, Božić je idealno vreme da posvetite malo vremena sebi i svojoj porodici. Zapravo, kao nikada pre, ove godine vaš dom postaje dragoceno mesto sa blagom. Iz tog razloga Tezenis je kreirao komade koji će zadovoljiti sve potrebe žena, muškaraca, ali ne zaboravljajući na mališane.
U kolekciji postoji nešto za svakoga! Od pidžama do kućne odeće sa vrlo impresivnom grafikom – na primer karirani otisci ili božićni ukrasi – do slatkih i smešnih likova iz crtanih filmova poput Miki Mausa ili 101 Dalmatinca.
Ali šta nikako ne smete propustiti u novogodišnjoj noći? Naravno, crveni donji veš! U kolekciji vas očekuju grudnjaci, brazilske gaćice, majice bez rukava i još mnogo toga od čipke, satena sa dragocenim detaljima.
Čitavoj božićnoj priči pridružila se i ambasadorka Giulia De Lellis koja se priprema da ove najlepše trenutke provede sa svojim voljenim psom Tommyjem. Ambasadorka Tezenisa pokazuje nam da čak i kod kuće možemo osetiti duh praznika sa pravim raspoloženjem i modernim izgledom posvećenim Božiću.
Prepustite se i dozvolite da vas osvoji nova Tezenis kolekcija posvećena Božiću 2020. godine.