Nikolas Geskjer uzima najzanimljivije stvari u sezoni i na najsvežiji način ih ugrađuje u našu garderobu.
Haljine u kombinaciji sa kožnim čizmama iznad kolena, puf jakne sa suknjama ukrašenim karnerima i maksi haljine koje se nose preko šarenih kombinezona – nova je stilska formula koju je Louis Vuitton predložio u svojoj kolekciji pre fall 2021. godine
Kampanja je fotografisana u kuli u francuskom selu. Nikolas Geskjer, umetnički direktor ženske kolekcije bio je i fotograf u ovom slučaju – fokusirao se na prirodu žene Louis Vuitton.
Klasična torba sa monogramom LV, ponovo je lansirana u novim bojama: kobalt plava nijansa, svetlo crvena, roze i duboko ljubičasta.
Stejsi Martin, glavnu junakinju kampanje, Geskjer je opisao kao „heroinu Nouvelle Vague“. „Stejsi ima urođenu eleganciju i ličnost koju treba da oponašate. Poštujem njen stil, njen smeli izbor i uloge koje preuzima. Tako cool i opušteno, sviđa mi se kako nosi moje kolekcije“, dodaje on.
U isto vreme, estetika slika podseća na scene iz kultnih filmova. Na primer, fotografija na kojoj Martin nosi romantičnu bluzu, jarkoplavi sportski šorts i kremaste čizme iznad kolena, inspirisana je filmom Davida Lyncha, Mulholland Drive.