![](https://www.grazia.rs/wp-content/uploads/2025/02/1738780186-frame-jeans-spring-2025-campaign-sienna-miller-oli-green-1024x682.webp)
Denim brend, Frame, stavlja intimnost u prvi plan u svojoj kampanji za proleće 2025. čije su zvezde 43-godišnja glumica Sienna Miller i njen partner, glumac Oli Green. Frame pozdravlja novu eru pripovedanja u svojoj najnovijoj kampanji, jer po prvi put prikazuje kolekciju za muškarce i žene u istoj kampanji.
Poznata po svom opuštenom stilu i prisutnosti kako na ekranu, tako i van njega, Miller je bila idealan izbor za Frameovu najnoviju kampanju. Kreativni direktor i suosnivač brenda Erik Torstensson, koji je dugogodišnji prijatelj 43-godišnje glumice, smatra je savršenom predstavnicom estetske vizije brenda—klasična, a opet sveža. 28-godišnji Green, mlada zvezda koja je stekla popularnost u serijama The Mosquito Coast i The Crown, donosi sopstveni šarm kampanji, stvarajući dinamičan duo sa Siennom.
![](https://www.grazia.rs/wp-content/uploads/2025/02/1738779878-sienna-miller-frame-campaign-1024x683.webp)
Denim ostaje u centru Frame-ove ponude. Miller nosi Vertical u Laurence, novu siluetu ravnih farmerki dizajniranu za svestranost. Green, s druge strane, nosi Relaxed Heavy Denim Shirt u boji Embrace i Straight Jean u boji Vicente, napravljene od održivog i recikliranog pamuka.
Snimljeno od strane Frame-ovog kreatora i suosnivača Erika Torstenssona, kampanja koja stavlja intimnost u prvi plan deo je brendove serije Icon, vizuelnog narativa koji spaja modu, umetnost i zabavu. Portreti prikazuju Miller i Greena u opuštenom okruženju, odražavajući bezvremenski šarm Frame-ovog potpisnog denima.
Foto: Promo