Dizajner Rikardo Tiši uvek je posvećivao veliku pažnju kastingu, pozivajući na snimanje najpoznatije modele i izvanredne ličnosti.
Reklamna kampanja proleće-leto 2020. Burberry nije bila izuzetak, a zaštitna lica su nekoliko popularnih top modela – sestre Hadid, Kendal Džener, Freja Beha Eriksen, Rijan van Rompej i mnogi drugi.
Reklamna kampanja je predstavljena pod nazivom „Evolution“, a njena svrha je da pokaže kako ekscentričnost britanskog brenda može organski da koegzistira sa opredeljenjem za dugogodišnje tradicije u istoj modnoj kući.
“Rad na novom vizuelnom jeziku za modnu kuću Burberry nastavlja se iz sezone u sezonu. U ovoj reklamnoj kampanji želim da primetim doprinos modela koji predstavljaju brend Burberry”, kaže Tiši. „Neki od njih pratili su me tokom moje karijere, neki su započeli kada sam počeo ovde da radim, ali zajedno predstavljaju legendarni stil Burberry brenda i danas.”