Zvezda poznatog projekta Netflix-a “365 dana”, glumac i pevač Mikele Morone, učestvovao je u novoj reklamnoj kampanji jesen/zima 2020 brenda Guess.
Brend Guess nezamenjiv je zbog svoje reakcije i predviđanja. Dok neki brendovi samo gledaju “zvezde budućnosti”, Amerikanci rade punom parom. Gledaoci i filmski kritičari letnjeg Netfliksovog filma “365 dana” (nazvali su ga i novim “50 nijansi sive”) nisu imali vremena da se ohlade od kritika, jer je vodeća uloga Mikelea opet na usnama svih na Instagramu. Tačno, u novoj ulozi. Temperamentni i hipnotično zgodan Italijan postalo je lice Guessove muške linije.
Snimanje nove kampanje dogodilo se u čuvenoj vili Erba na jezeru Komo, pod vođstvom kreativnog direktora brenda Paula Marciana. Istorijska zgrada nekad je pripadala legendarnom reditelju Lukinu Viskontiju i, poput italijanske kinematografije, postala je polazna osnova za stvaranje nove kolekcije.
“Prošlog juna imao sam kratak sastanak sa Mikeleom u mom hotelu u Luganu“ – kaže Marciano. – On je izuzetno marljiva, ambiciozna i odlučna osoba – sve ove osobine duboko cenim. Nekoliko minuta nakon što smo se upoznali, znao sam da ćemo raditi zajedno. Nekoliko nedelja nakon prvog sastanka, ponovo smo se sreli na jezeru Komo, na setu reklamne kampanje. Kampanja obeležava pokretanje nove muške kolekcije, Guess, koja odražava trenutni trend brenda – to su klasični lakonski stajlinzi, stroge proverene siluete i visokokvalitetna izrada. Sve to savršeno odgovara stilu Mikele Moronea.”
“Našao sam svog mentora i prijatelja u Marcianu, kaže Morrone. “Delimo iste vrednosti i snove. Neverovatan je osećaj raditi ono što stvarno volim i istovremeno se osećati tako ugodno na setu. Oduševljen sam što sam deo neverovatne porodice Guess. “