Serena Vilijams novo je lice brenda Stuart Weitzman, a slike kampanje za 2020. su upečatljive: moćne i lepe, a Serena izgleda kao #bosslady.
Brend obuće poznat je po sjajnom, minimalističkom reklamiranju i ranije je imao poznata lica poput Kendal Džener i Điđi Hadid. Iako su fotografije reklamnih kampanja uvek privlačile pažnju, ove slike Serene odlično su odmakle od tradicionalnih modela sa pista. Kao globalni ambasador brenda Stuart Weitzman, Serena koristi priliku da istakne VitalVoices Global partnerstvo brenda, neprofitnu organizaciju koja ulaže u žene lidere koje pokreću globalne promene.
“Nadam se da kroz ovu kampanju … možemo deliti poruku nade i optimizma i proslaviti žene i njihovu sposobnost da podignu zajednicu”, rekla je Serena na Instagramu. Kampanju je snimio fotograf Itan Džejms Grin, a Serena pozira u belom blejzeru predstavljajući nove modele cipela: mokasine, papuče i sandale sa visokom potpeticom i kaiševima.