Kreativni direktor brenda Bottega Veneta, Daniel Li promenio je pristup kastinga ove sezone angažujući dva sezonska kreativca – nemačku konceptualnu umetnicu Rozmari Trokel i britansku glumicu i kompozitorku Šejlu Atim, rođenu u Ugandi – da učestvuju u prolećnoj kampanji Salon 01 – leto 2021.
Nije prvi put da obe devojke sarađuju sa kućom Bottega Veneta. Kao deo Salona 01, Trokel je stvorila knjigu fotografija i razmišljanja o odeći, stilu i odrastanju pod nazivom „Važnost nošenja odeće“. Atim je bila gost na predstavljanju kompanije Bottega Veneta u oktobru, nakon čega je brend odlučio da je zaposli. Glumi u TV seriji Podzemna železnica, o muškarcima i ženama koji pokušavaju da pobegnu iz ropstva u Južnoj Americi iz 19. veka. U kampanji su takođe glumili Nora Svenson, Nikita Stsjolokov, Otava Kvami, Emil Schuler i Andrea Riso.
Reklamnu kampanju snimio je Tajron Lebon u kontinentalnoj Evropi, iako brend ne precizira tačno gde. Ovo su poslednje originalne slike koje su se pojavile na sajtu Bottega Veneta otkako je brend nestao sa Instagrama pre skoro mesec dana. Profil je imao 2,5 miliona pratilaca i ostaje nejasno zašto ga je Bottega isključio i da li će se vratiti. Brend još uvek ne komentariše situaciju.