U početku je novi kreativni direktor KENZO-a, Felipe Oliveira Baptista, planirao da svoju prvu kampanju za brend predstavi fotografskim putovanjem Azorskim ostrvom.
Fotograf je trebalo da bude Glen Lučford, a stilista Džejn Hau. Kada je pandemija zahvatila čitav svet, svi planovi su se promenili. „Kada možemo putovati? Kada možemo ponovo da budemo zajedno?” – pitanja koja su ostala i koja ostaju bez odgovora. Stoga je KENZO tim morao da napusti prvobitne ideje i smisli nešto sasvim novo.
Glen Lučford je smislio novi koncept „fotografije na daljinu“: dizajner brenda odabrao je slike iz arhiva, nakon čega je odeća KENZO poslata u Njujork i Los Anđeles, gde je Glen snimao modele u istoj pozi i u istom svetlu kao na vintage fotografijama, ovog puta u KENZO odeći iz kolekcije jesen/zima 2020/2021.
Izbor slika i odeće zasnovan je na prenošenju duha kolekcije Going Places koja oličava mladost, slobodu, pokret i određenu ideju o vanvremenskom stilu KENZO-a.