Prolećna kampanja naočara Guess sa Dženifer Lopez

Umetnica voli ženske modele Guess-a!

Glumica, pevačica, plesačica, preduzetnik i modna ikona igra glavnu ulogu u prolećnoj kampanji GUESS 2020. godine i predstavlja nam nove modele naočara.

Originalne naočare inspirisane su stilom 90-ih i dostupne su u četiri različite boje. Ram karakteriše ikonski detalj G, ukrašen sitnim kamenjem. “G” se prilagođava sjaju stakala i osigurava moderan izgled.


GU7682 – Ove vintage sunčane naočare napravljene su od plastike. Jedinstvenost ovog stila je acetatni ram koji je personalizovan ikonskim otiskom životinja i logotipom Guess.

GU7689 – Ove velike i ženstvene sunčane naočare izrađene su od plastike. Jedinstvenost ovog stila je ram, koji karakterišu mali metalni trouglovi inspirisani stubovima menhetnskog mosta. Svi stilovi imaju blistav šarm. Zahvaljujući šarmu, naočare su postale pravi junak odeće Guess Girl.

Kampanja, koju je vodio glavni kreativni direktor GUESS-a Paul Marciano snimljena je kroz objektiv fotografkinje Tatjane Gerusove iz Santa Monike, u Kaliforniji. Pokazuje impresivnu kolekciju slika koje ističu lepotu Dženifer Lopez. Serija zasićenih i crno-belih slika predstavlja klasični holivudski stil života sa razbarušenom kosom i samouverenim pozama pored spokojnih kalifornijskih palmi i plaža u pozadini.


Kolekcija će biti dostupna u vodećim prodajnim objektima brenda, kao i u e-trgovini brenda od februara 2020.

GUESS je osnovan 1981. godine i započeo je kao kompanija za farmerke. Od tada se uspešno razvio u globalni lifestyle brend. Guess?, Inc. dizajnira, prodaje, distribuira i licencira kolekcije savremene odeće, farmerki, torbica, satova, naočara, obuće i drugih srodnih proizvoda široke potrošnje. Dodatne informacije o kompaniji mogu se naći na www.guess.com