@newbottega
Modni konglomerat Kering podelio je finansijske rezultate prvog tromesečja 2020. godine koji su predvidivo manji od planiranih zbog epidemije koronavirusa.
Kompanija procenjuje ukupni pad prodaje na 15,4%, ali zanimljivije je videti od čega se sastoji ta brojka. Tako je vodeći brend Gucci Corporation opao za 22,4%, fanovi Saint Laurenta su se pokazali lojalnijim, a prodaja je opala za samo 12,6%, ali ljubitelji brenda Bottega Veneta pokazali su se najvernijim.
@newbottega
Ovaj italijanski brend uspeo je ne samo da održi prodaju, već je povećao za 10,3%. U detaljnijem Keringovom izveštaju, uspeh Bottega Veneta obezbedila su pre svega dva tržišta – severnoameričko (rast od 31,3%) i zapadnoevropsko (rast od 25,4%).
@newbottega
Ove brojke ukazuju na ono glavno – sandale sa četvrtastim vrhom i torbe sa lancima ostaće u arsenalu modnih devojaka, a kreativni direktor brenda Daniel Li moraće nastaviti da osmišljava nove hitove za njih. I on zna kako da to učini.