Nova H&M kolekcija otkriva kupcima savremeni indijski dizajn

Nova dizajnerska saradnja H&M-a sa Anamikom Khanna

Najnovijom kolekcijom, H&M slavi indijski dizajn u kolaboraciji sa dizajnerkom Anamikom Khanna, poznatoj po eklektizmu i talentu da spoji glamur i zanatsku veštinu sa savremenim krojenjem i luksuznom odećom. Anamika tradicionalnim siluetama daje novi život, sa svežim i savremenim šarmom. Kolekcija će obuhvatati žensku i mušku odeću, nakit, kao i modne dodatke, a u prodaji će se naći 5. septembra na internet stranici hm.com.

“Uvek sam osećala da indijska moda gubi na značaju kada je interpretirana u ostatku sveta. Naša moda je često, u smislu kulture, nasleđa zanatskih veština i tekstilnog veza, smatrana ili kostimom ili nedovoljno modernom i nosivom. Stvari su se mnogo promenile i ova kolekcija sa H&M-om mi omogućava da indijsko nasleđe učinim globalnim i savremenim”, rekla je Anamika Khanna.

Ova upečatljiva kolekcija obiluje fluidnim i laskavim stilovima, živim bojama, printovima i ručno izvezenim ukrasima. Ženska odeća donosi laku eleganciju, sa drapiranim suknjama i providnim kaftanima sa asimetričnim rubovima, i svilenim pidžama kompletima. Za muškarce tradiocionalni krojevi dobijaju osveženje u vidu grafike, dok oslikani motivi daju odeći kul i ležeran izgled.

“Anamika dizajnira odeću koja podstiče onoga ko je nosi da se izrazi. Siluete su fluidne i drapirane, često na način koji se može personalizovati. I printovi su intrigantni. Ona integriše print tako što kombinuje tradicionalne elemente u boji sa nečim više grafičkim”, rekla je Ann-Sofie Johannson, kreativna savetnica u H&M-u.

Anamikin zaštitni znak je raskošan nakit, minđuše, narukvice i ogrlice, izrađen od recikliranog materijala, lokalno proizveden u Indiji.

Promo