Modni brend glumice Anđeline Džoli, jednostavno nazvan Atelier Jolie, udružuje snage sa modnom kućom Chloé, i lansira žensku kapsula kolekciju. Liniju održivih večernjih komada, inspirisanih stilom glumice, kodizajniraće Anđelina i još uvek aktuelna kreativna direktorka francuske kuće, Gabriela Hearst.
Ono što je Angelinu privuklo kući Chloé jeste to što ona ima B Corp status, koji je postigla pre dve godine, u procesu sertifikacije koji je ispitivao kakav uticaj kao i na celokupnu okolinu odnosno da li je ekološki svesna. Ova oznaka dodeljuje se kompanijama i brendovima koji pokazuju trostruki ekonomski, socijalni i ekološki pristup i razvijaju svoje poslovanje sa pozitivnim uticajem na društvo i životnu sredinu.
– Mnogo malo luksuznih brendova nosi B Corp oznaku, što je meni jako važno, istakla je glumica.
Atelier Jolie pokrenut je u maju sa željom da sarađuje sa drugim brendovima i umetnicima i zanatlijama širom sveta, da koristi samo reciklirane vintage materijale i zalihe, da bude transparentan. Na taj način Džolijeva se priključila listi poznatih ličnosti koje su osnovale svoj modni brend (na njoj se nalazi i njen bivši suprug Bred Pit), ali ono po čemu se on razlikuje od njih jeste upravo to što će sarađivati sa već postojećim brendovima, a Chloé je, baš zbog svoje poslovne politike, prvi od njih.
Tekst: J. M.
Fotografije: Profimedia, Instagram