Američki brend Michael Kors odlučio je da napusti četiri revije godišnje i proizvede odeću nekoliko meseci pre početka prodaje.
S tim u vezi, dizajner će propustiti planiranu njujoršku Nedelju mode u septembru, koja će se održati u digitalnom formatu, i predstaviće kolekciju proleće/leto 2021 od sredine oktobra do sredine novembra. Pored toga, u izjavi Majkla Korsa navedeno je da će brend lansiarati dve kolekcije godišnje – jednu za sezonu proleće/leto, a drugu za sezonu jesen/zima. U međuvremenu, brend očekuje da će napuštanje kolekcija Resort i Pre-Fall rezultirati pojednostavljenim i opširnijim pristupom prodaji. Sada kompanija planira da isporuči stvari u prodavnice pre prezentacije – tako da će proizvođači imati više vremena za stvaranje novih modela.
“Dugo sam mislio da modni kalendar treba da se promeni“, rekao je Kors u izjavi. “Zaista mi je drago što vidim otvoreni dijalog u modnoj zajednici o kalendaru – između brendova Armani, Dries Van Noten-a, Gucci-a i YSL-a sa glavnim maloprodajama širom sveta – o tome kako možemo usporiti i poboljšati radni proces. Svi smo imali vreme za razmišljanje i analizu mnogih stvari, i mislim da će se mnogi složiti da je došlo vreme za novi pristup novoj eri.”