Sofia Riči, u spoju ličnih prekretnica i mode, debituje kao nova ambasadorka brenda Stuart Weitzman. Kraseći najnoviju reklamnu kampanju brenda, trudna influenserka i manekenka pozira na lokaciji u Brentvudu, Kaliforniji, noseći Sofia kolekciju.
Sa Sofia kolekcijom, Riči-Grejndž predstavlja elegantnu ženstvenost, obeleženu ključnim trenutkom u svom životu očekivanja prvog deteta. Sa fotografijama koje je napravio Teo Vener i stilizovanjem Eme Džejd Morison, kampanja predstavlja asortiman obuće koji simbolizuje delikatnu snagu. Od sandala sa kaiševima do štikli koje udružuju udobnost i dostojanstvo, do ravnih sandala koje spajaju ležernu eleganciju, svi dizajni uključuju detalje u obliku mašni.
U saopštenju za medije, Sofija izražava svoje oduševljenje što postaje ambasadorka za Stuart Weitzman, fokusirajući se na značaj usklađivanja ove uloge sa ličnim razvojem započinjanja porodice. Ona ističe svoje dugogodišnje divljenje za minimalističku eleganciju brenda i svoju želju da se poveže sa brendom koji je povezan sa njenim sopstvenim ličnim stilom.
Prethodno, Sofija je prenela svoj osećaj stila u prazničnu kapsula kolekciju sa lifestyle brendom Djerf Avenue. Partnerstvom sa Stuart Weitzmanom, nastavlja da spaja svoje lično putovanje sa profesionalnim poduhvatima.
Foto: Promo