Iako toga sigurno neće biti svesne, od sada i bebe mogu da nose Louis Vuitton. Luksuzna francuska modna kuća lansira prvu kolekciju odeće, aksesoara i igračaka za decu do 12 meseci koja će se naći u prodaji, samo u odabranim radnjama, 3. marta ove godine.
Kolekcija predstavlja promišljenu paletu proizvoda – od komada za svaki dan preko stilova za specijalne prilike do prvih igračaka koje pretenduju na to da postanu nešto što ćete čuvati do kraja života, stoji u saopštenju kuće.
LV kolekcija za bebe sadrži odeću, kožne cipelice sa perforiranim monogramom kuće, aksesoare, predmete, kašmirske džempere, pidžame, haljinice, kaputiće sa kapuljačom sa dva lica, pletene papuče, kapice sa cvećem, medvedića, srebrnu flašicu, portikle, čarapice i specijalno za bebe dizajniran veliki kofer.
S obzirom na to da je reč o stvarima sa kojima će u dodir dolaziti najnežnija mala bića, sve je napravljeno od strogo proverenih materijala – od organskog pamuka, kašmira i ovčije kože sa sertifikatima kompanija – partnera koji strogo garantuju dobrobit životinja.
Boje baby kolekcije su u mlečno beloj, roze, plavoj, peščanoj i sivim tonovima. A ako ste mislili da je ovo debitantska kolekcija kuće, kad su u pitanju deca, varate se.
Davnih tridesetih godina XX veka Gaston-Louis Vuitton, unuk osnivača kuće, pokrenuo je odeljenje igračaka u pariskoj prodavnici smeštenoj na Jelisejskim poljima.
Neke od ranijih kampanja brenda fokusirale su se na teme detinjstva – prva je ona koju je kreirao pokojni Virgil Abloh, kada je kao kreativni direktor muške linije uključio u kampanju trogodišnjeg mališana, a tu je i kratki video koji je za kuću uradio režiser Terrence Malick koji prikazuje dečaka i grupu njegovih prijatelja dok kreću u avanturu.
Louis Vuitton nije jedina svetski priznata modna kuća koja proizvodi dečije stvari, imaju ih i drugi veliki bendovi zato što je u toku potražnja za luksuznom dečjom odećom – zbog rastućeg mini-me trenda.
Tekst: J. M.
Fotografije: Profimedia, Instagram