Legendarni brend rođen 1995. godine slavi četvrt veka novim ambasadorom, portparolom generacije Z!
Liu Jo je ugasio 25 svećica uz izuzetnog „gosta“: Kendal Džener, novo lice brenda. Američki supermodel izabrana je zbog svoje medijske moći, ali i zbog lične i simbolične bliskosti sa brendom: takođe je rođena 1995. godine!
A hashtag #Bornin1995 govori o novom komunikacionom sistemu Liu Jo-a, novini na nivou pripovedanja koja će Kendal Džener učiniti protagonistom nove komunikativne dimenzije.
Kroz 2020. njeno lice i ličnost biće središte projekta koji nadilazi “jednostavnu” reklamnu kampanju, pretvarajući se u pravu poruku. Poruka upućena današnjim mladim 25-godišnjacima koji se mogu prepoznati u njenom liku i naći svakodnevnog saveznika u Liu Jo-u kako bi se osećali lepim, aktuelnim i trendi.
Uvek u korak sa vremenom. Novo svedočenje je 25-godišnja magnetska žena koja ima dvostruku dušu. Na vrlo sličan način kao i ona koja joj je prenela štafetu: Kejt Mos, sjajna savremena ikona koja je dugo vremena pratila brend Liu Jo svojim bezvremenskim primamljivim izgledom. I Kejt i Kendal imaju dvostruku prirodu: jake kao stene i šik i ženstvene. U idealnoj igri za koju se čini da u prevodu znači “od Kejt do Kendal”, novo lice brenda biće portparol njene generacije Z.
S jedne strane, tradicionalnija kampanja biće glavni protagonist, dok će s druge preći u novu digitalnu dimenziju, dizajniranu posebno za “dijalog” sa mladim ženama koje danas predstavljaju budućnost brenda.