Ove nedelje, rijaliti zvezda je imala baš gust raspored.
Na poslovnom planu, najstarija sestra iz porodice Kardašijan izgleda da je imala burnu nedelju. Prvo je osvanula vest da će od nedavno gospođa Barker biti ambasadorka održivosti brenda Boohoo, a zatim je objavila da je i sama nešto smislila.
Možda se pitate šta? I mi smo, s obzirom na to da je Kortni okačila asmo fotografiju sebe kako na ružičastoj pozadini sedi u fotelji iste boje i kuca poruke.
“Zbog ovoga ćete želeti da sednete”, kaže opis fotografije koju je objavila na svojim društvenim mrežama predstavljajući svoj novi lifestyle brend – LEMME.
Sledeća fotografija koja je usledila n asada već oficijalnom nalogu njenog novog biznisa najavila je datum i to 27. septembar kao veliki početak.
Kako je jedan britanski portal preneo, nova igračka u moru igračaka koje sestre Kardašijan poseduju baviće se prodajom, i to: torbi, novčanika, odeće, igračaka, video igrica i sportske opreme” ili u prevodu – svega.
Naziv Lemme, Kortni je trejdmarkovala još u februaru, a kako prenose mediji istog dana je stavila veto in a ime Unplug, koji će se kako izvor za The Sun kaže, baviti prodajom vitamina, suplemenata, energetskih pića i različitih dodataka ishrani.
Sve ovo, morate priznati deluje kao logičan sled okolnosti za suprugu bubnjara Trevisa Barkera, gde vitamini i sportska oprema dođu nekako kao prirodna nadgradnja na njen lifestyle portal Poosh.
Tekst: Aleksandar Nastasijević
Foto: Profimedia