Ova predivna priča se dogodila u januaru, kada ništa nije nagoveštavalo na nevolje i činjenice da će modnu industriju, kao i celi svet, pandemija staviti na čekanje.
Stoga danas fantastični kadrovi iz reklamne kampanje brenda Monot izazivaju još veći wow efekat!
Teško je zamisliti glavne supermodele tri modne decenije na jednoj lokaciji. Kejt Mos, Džordan Dan, Kendis Svanpoel, Mariakarla Boskono, Amber Valeta, Ksiao-Ven Ju – one su doletele sa svih krajeva sveta u Saudijsku Arabiju kako bi učestvovale u ovom jedinstvenom projektu.
Snimanje kampanje Monot odvijalo se u pustinji nazvanoj Al-Ula – prvom UNESCO-vom svetskom baštinom u SA – na pozadini koncertne dvorane Maraia, u potpunosti izgrađene od ogledala.
Crno-bela odeća iz kolekcije, koju je dizajnirao kreativni direktor brenda Eli Mizrahi, šarmantno se suprotstavlja vekovnim zlatnim kamenim formacijama.
Same slike su zasnovane na geometrijskom konceptu i ideji neo-futurizma. „Kada sam video Maraju, shvatio sam da ovde želim da snimim svoju prvu kampanju“, priseća se Mizrahi. – Na arapskom jeziku ova reč znači “ogledalo”. Za mene to simbolizuje samorefleksiju. A znam da je Saudijska Arabija sada u procesu svojevrsne refleksije.”
Brend Monot osnovao je 2019. godine dizajner Eli Mizrahi i u svakoj svojoj kreaciji slavi ličnost i individualnost. Monot je trijumf minimalizma, umetnost nepomične elegancije i samopouzdanja.