Nesporno je da je Kardi Bi jedan od predstavnika popularne kulture.
Sada je postala lice reklamne kampanje Balenciaga i dobija pažnju koju zaslužuje fotografijom koja gleda na grad Pariz okačenoj na spoljašnjosti muzeja Luvr.
Fotografija Kardi Bi samo je jedna od mnogih fotografija predstavljenih u Balenciaga jesenjoj kampanji 2020. Bilo je to prvi put da je u kampanji angažovano poznato lice otkako je kreativni direktor Demna Gvasalia preuzeo kormilo 2015. godine.
Kampanju su osmislili česti saradnici brenda tokom karantina i proizvedena je u sopstvenoj produkciji. Gvasalia je odabrao izgled Kardi Bi crna večernja haljina asimetričnog dekoltea, rukavice i naravno cipele koje izgledaju poput čarapa. Prema navodima brenda, Kardi je snimila fotografiju tokom karantina u poznatom kućnom okruženju u Los Anđelesu.
Pozirala je ležeći u dvorištu okružena igračkama i jednom belom torbicom Balenciaga Neo Classic.
Bilbord će bitu postavljen na fasadiLuvra tokom septembra, uključujući i ceo Pariz, a takođe će biti izloženi na Tajvanu, Kini, Južnoj Koreji, Singapuru i Tajlandu.