Modni brendovi nastavljaju aktivno da predstavljaju reklamne kampanje za sezonu proleće-leto 2021.
Italijanski brend Dolce & Gabbana takođe je predstavio svoju viziju koja predstojeće proleće vidi zaista sjajno i živopisno. Glavni lajtmotiv je patčvork, koji se koristi i u scenografiji i u dizajnu samih predmeta. Živopisni duh kampanje, koju je snimio Bronislav Simonczik, istaknut je vrlo raznolikim izborom modela – autori su se oslanjali na grupne portrete koje želite pažljivo detaljno ispitati.
„Ova kolekcija je naš omaž fatto a mano estetici ili rukotvorinama bez kojih je nemoguće zamisliti italijansku modu“, rekli su Domenico Dolce i Stefano Gabbana, koji su vešto kombinovali cvetne motive i tufne, voćne printove i teksas, grafičke linije i složeni vez. Dizajneri nazivaju svoju voljenu Siciliju jednim od ključnih izvora inspiracije.
Dolce & Gabbana su posebnu pažnju posvetili liniji dodataka kako bi podsetili sve da se torbe brenda mogu uporediti sa umetničkim delima.