Hajdi i 18-godišnja Leni još jednom su demonstirale snažan majka-ćerka duo na setu.
U novoj kampanji italijanskog brenda Intimissimi, manekenke su predstavile elegantnu i ženstvenu kolekciju veša. Dok je Leni nosila basic komade od čipke, Hajdi je bila u Pretty Flower dvodelnom setu, obe demonstrirajući prirodnu lepotu.
“Intimissimi je napravio korak napred u novoj kampanji, sa zvezdama Hajdi i Leni Klum, kao predstavnicama samopouzdanja, životne radosti I ljubavi između majke i ćerke. Zajedno su pokazale da je Intimissimi brend za sve žene. Uprkos godinama, izgledu i stilu. One su sinonim za jaku vezu između majke i ćerke, ali i bezuslovnu ljubav, prijateljstvo i podršku”, saopštio je brend.
Fenomenalan set fotografija, koji možete pogledati u galeriji, gde majka-ćerka duo pozira u crno-belim komadima od čipke, uključuje i zabavne momente plesa Hajdi i Leni uz klasičnu italijansku muziku.
“Zajedno sa Intimissimi brendom slavimo žene, ljubav i podršku između majke i ćerke, kao i veš koji nam uliva samopouzdanje, čini nas lepima i srećnima”, izjavila je Hajdi.
Foto: Profimedia
Priredila: T.M.