Supermodel koja je definisala eru 90-ih – Kejt Mos danas je tražena kao nikada do sad.
Ona poseduje vlastitu agenciju za modeling KMA, gostujući je urednik sjajnih časopisa i dalje ostaje poznata ikona stila. Danas je zvezda, zajedno sa brendom Jimmy Choo, pokazala rezultate svog zajedničkog rada: kraljica šika Kejt je glumila u novom projektu malezijskog dizajnera „In My Choos“.
Reklamna kampanja nazvano „Bohemian Glamour“, u potpunosti se podudara sa stilom same Kejt, koja je prešla od “heroine chic-a” do bohoa sa izrazitom nijansom glamura. Model predlaže da ove sezone nosite bele patike s klasičnim tuksedo-om, kao i dopunite uredne sandale mlečno bele nijanse blistavom narukvicom do gležnja, čak i uz poslovni izgled. Sam glamur je nepromenljiva komponenta brenda Jimmy Choo, a Kejt je rekla da brend predstavlja „sinonim za samopouzdanje i otvorenost za novo.“
Potražite idealne štikle za dugo očekivani izlazak i sandale za izražajni svakodnevni izgled u novoj kolekciji Pre-Fall 2020.