Poznati dizajner će se baviti turizmom u Italiji.
Giorgio Armani dobio je novo imenovanje. Italijanski turistički sektor se ponovo pokreće i u čast ovoga, Svetska turistička organizacija pri Ujedinjenim Nacijama (UNWTO) izabrala je nove ambasadore.
Jedan od njih je modni kreator Giorgio Armani, a drugi – poznati kuvar Gino Sorbillo. Organizacija je uverena da će zahvaljujući naporima Armanija i Sorbilla biti moguće ojačati UNWTO odnose s Italijom.
Giorgio je postao sinonim za italijanski stil širom sveta, a Gino se povezuje sa mnogim ukusnim napuljskim pizzama. Primećeno je da Armanijeve stvari ostaju bezvremenske, a sam modni kreator prema okolini postupa s neverovatnim poštovanjem.
„Održivost za Giorgio Armanija znači stvaranje sistema koji može preživeti vreme i poštuje sve resurse, uz potpuno shvatanje da budućnost budućih generacija zavisi od današnjeg izbora“, kaže se u izjavi UNWTO-a.