Italijanski brend lansira kampanju Pegasus Club, da bi se poklopila sa objavljivanjem najnovije verzije ikonične torbe Pegaso u lakiranoj koži i najavom saradnje Etro x Gianvito Rossi.
Nova kampanja italijanske kuće Etro događaj je bez presedana za brend iz više razloga. Prvo, u jednom snimanju, brend je najavio dva događaja visokog profila odjednom: 1) predstavio je ažuriranu torbu Pegaso sa glomaznom kopčom od polimerne smole u obliku Pegaza; 2) i saradnja Etro-a sa Gianvito Rossi-jem (crveni i plavi otisci krase preoblikovane ikonične cipele sa visokom potpeticom).
Drugo, osam modela iz celog sveta postale su glavne junakinje kampanje. Seriju snimaka otvara najpopularniji model poslednjih godina Alton Mason, a nastavljaju Elsa Hosk, Halima Aden i Hand Sabri, Hikari Mori, italijanska pevačica M¥SS KETA, ikona stila Anna Dello Russo i Nati Abascal.
Nova torba Pegaso već je dostupna u Etro buticima. Cipele iz nove kolekcije biće u prodaji u novembru.