U novoj kampanji poznatog italijanskog brenda Dolce & Gabbana, ništa manje poznata pevačica i glumica postala je njihovo zaštitno lice.
Inspirisani odvažnom estetikom 2000-ih, Dolče Gabana su otvoreno pucali na čist sekesepil koji bi većina u ovoj ili onoj formi želela da poseduje (priznali mi to sebi ili ne).
Bez imalo lažne skromosti, Domeniko i Stefano predstavili su nam novu liniju donjeg rublja sa njihovim potpisom u spoju sa novom kolekcijom okvira za naočare sa dioptrijom, kao i za one sunčane, a kampanja – ukoliko ste zbunjeni kao što smo startu bili mi, zapravo je rezervisana za nove modele naočara sa potisom ovog brenda).
Čipka, halteri, uvijena kosa, transparentni detalji, nakit i poza koja demostrira moć, sve to u izvođenju jedne od najpoželjnijih žena sveta – Dženifer Lopez. Pobeda je zagarantovana. Nismo sigurni koliko je pažnja potencijalnog kupca u ovoj kampanji usmerena na sekciju aksesoara za vid, ali smo sigurni da izaziva pažnju.
Još ukoliko se jednoj Džej Lo, prirdruži jedan od najseksepilnijh mušaraca iz sveta modeling, 42-godišnji Dejvid Gandi, sigurno je da ćete makar malo seksepila koji vatreni dvojaca besramno odašilje, poželeti za sebe.
Tekst: M.B.
Foto: Profimedia