Dženifer Lopez koja je prošlog leta proslavila 50. rođendan, ove sezone je preuzela aktivno osvajanje modne industrije.
U roku od nekoliko meseci sa njenim učešćem lansirane su tri reklamne kampanje odjednom – u novembru je postala lice brenda Coach, pre nekoliko dana je obradovala fanove snimanjem za Versace, a sada je predstavila i kampanju za brend Guess.
U reklamnoj kampanji Guess, proleće/leto 2020. godine, Džej Lo se pojavljuje u zavodljivom izgledu koji meša reference iz nekoliko razdoblja.
Sama kaže: “Atmosfera na snimanju me podsetila na italijanske filmove 1960-ih, ali u kojima bi Sofija Loren upoznala Madonu iz 1980-ih.” Snimanje je održano u Kaliforniji, a u objektivu fotografkinje Tatjane Gerusove, Dženifer Lopez okušala se u uskim komadima u neon nijansama, bestežinskim čipkastim haljinama koje su idealne za lete i pantalonama koje na njoj ne izgledaju strogo, već provokativno.