Simon Port je još jednom dokazao da ima sjajne ideje iznad svega, a ograničenja, poput samoizolacije, samo pomažu razvoju kreativnosti.
U reklamnoj kampanji za kolekciju proleće/leto snimio je sopstvenu baku Lilin. Na fotografijama pozira među seoskim pejzažima, isprobavajući najupečatljivije komade sezone – od bestseler haljine La robe Manosque, koja se odlično uprkos karantinu prodavala, do svojih poznatih mini torbica i ogromnih šešira.
Štaviše, sam dizajner je postao fotograf reklamne kampanje, bez privlačenja dodatnih ljudi na snimanju – rasvete, frizera ili šminkera. Sam dizajner kaže da je ova kampanja za njega posebna – najiskrenija i srdačna, a insajderi je nazivaju dahom svežeg vazduha među profesionalnim snimanjima sa zvezdama s A-liste i predviđaju da će ovo biti početak novog pokreta u modnoj industriji.
Podsetimo da ovo nije prvi eksperiment Simona Porta tokom karantina. Pre nekoliko nedelja predstavio je još jedan projekat u kome je zvezda bila Bela Hadid – manekenka se snimala kod kuće putem Face Time-a.