





Nakon predstavljanja svoje prve kolekcije proleće / leto 2021, praćene online konferencijom za štampu sa pitanjima obožavalaca brenda, dvojac Miuccia Prada i Raf Simons odlučili su da dodatno istraže ideju uključivanja u razgovor sa kupcima u okviru nove reklamne kampanje Prada.
Konkretno, slike nove kampanje istražuju uticaj tehnologije na život tokom protekle godine i prepoznaju ulogu koju je imala u okupljanju ljudi na geografskim udaljenostima.
U svom najdirektnijem izrazu, svaka slika pokreće razgovor tako što postavlja gledaocima direktno pitanje i poziva ih da odgovore pošalju na zvanični sajt brenda. Prema kompaniji, primljeni odgovori činiće deo trenutnog predstavljanja kampanje, omogućavajući dijalog između dve strane.
Pitanja u kampanji bave se raznim temama, uglavnom tehnologijom, vizijama budućnosti i ljudskim vrednostima kao što su različitost, inkluzivnost i održivost. Na primer, „Da li je kreativnost poklon ili veština?“, „Na koju utopiju ciljate?“, „Da li vas oblak reči tera da razmišljate o podacima ili nebu?“, „Da li bismo trebali usporiti ili ubrzati?“ među ostalima.