Brendovi vole nova lica, a u slučaju Dejzi Edgar-Džouns, Jimmy Choo je ušao u pravo raspoloženje ere.
Svi su saznali za mladu britansku glumicu u jeku pandemije, kada je objavljena serija “Normal People” prema knjizi Sali Runi. Iskrena i direktna igra, „živi“ izgled i šarm doslovno su opčinili publiku, prinuđeni da sede kod kuće i upijaju seriju.
Kolekcija Jimmy Choo za jesen/zimu 2020. nastavlja tradiciju brenda da poziva snažne žene na snimanje.
Dejzi Edgar-Džouns, prema kreativnoj direktorki Sandri Choi, je takva: „Dejzi je heroina našeg doba, ona je arhetipska muza Jimmy Choo-a u novoj eri, njen talenat u kombinaciji sa skromnošću daje joj neverovatnu atraktivnost i samopouzdanje. Bila je na vrhuncu svetske slave tokom izuzetnog trenutka u istoriji. I ja sam, kao i mnogi drugi, bila očarana njenom glumom. Naša nova kampanja odražava britanske korene brenda“, kaže ona.
Uprkos činjenici da se ispostavilo da je snimanje lookbook-a za Jimmy Choo-a prvo komercijalno delo, osećala se samouvereno i lagodno u kadru, lako se transformišući u poslovnu damu koja više voli ležerni ležerni šik ili glamuroznu divu. Den Martensen je fotograf projekta.