Dejvid Gandi, jedan od najplaćenijih i najboljih muških modela na svetu, prošle godine proslavio je 20 godina karijere. Iako ne nosi revije kao nekad i tek povremeno ga viđamo u kampanjama modnih brendova, i dalje je u samom vrhu biznisa.
U ekskluzivnom intervjuu koji je dao magazin Grazia, Gandi se osvrnuo na celokupnu karijeru, Dolce&Gabbana modni dvojac koji ga je otkrio i na očinstvo – tata je dve ćerke, trogodišnje Matilde i Tabite, koja ima nekoliko meseci.
Gandi, koji trenutno snima novu kampanju na Kapriju, za brend Dolce & Gabbana, prisetio se kako je sve počelo.
– Nosio sam svoju prvu reviju za brend Dolce&Gabbana 2002, kada nijedan drugi dizajner nije hteo da me angažuje u to vreme. Prvu veliku kampanju snimio sam 2005, a onda je sledeće godine izašao parfem Light Blue. Moja karijera ne bi bila to što jeste da nije bilo modne kuće Dolce&Gabbana.
Dejvid je svedočio raznim promenama koje su se proteklih dve decenije dešavale u modnom svetu.
– Prisustvovao sam prelazu sa analogne na digitalnu fotografiju, usponu socijalnih medija, uticaju koji su na modnu industriju izvršili Instagram i TikTok. Kad se setim prve kampanje za Light Blue, sećam se reklame, bilborda, bilborda na Times Squareu, na celokupni osećaj u vezi sa tom kampanjom… A danas? Sve je tako brzo. Kampanje maksimalno traju od šest meseci do godinu dana, dok ih ne zameni druga kampanja. Zanimljivo je to. Stalno se smenjuju reklame za parfem Light Blue, ali njegov miris ostaje isti godinama. Za mene je on asocijacija na mediteransko leto, a budi sećanja na prvo snimanje, automatski me transponuje na brod na kojem smo snimali prvu reklamu.
To je parfem koji uvek nosi sa sobom.
– Ne volim da držim ništa u pregradama svog kofera. Brzo se spakujem i uvek nosim nekoliko mirisa Dolce&Gabbana, nekoliko krema, brijač i trimer.
Dejvid je oženjen baristom Stefani Mendoros, sa kojom ima dve ćerke, trogodišnju Matildu i Tabitu, koja je rođena prošle godine u novembru.
– Moja druga polovina je mnogo bolja u tome od mene, ali i ja često ustajem malo ranije ujutru kako bih napravio doručak za devojčice i nas, otkriva Dejvid i kaže da ga je roditeljstvo promenilo.
– Apsolutno se sve promenilo. Dok sam aktivno radio non-stop sam putovao, imao sam od 60-90 letova godišnje, leteo sa posla na posao, što je sada nemoguće. Sada najviše vremena provodim sa devojčicama, posebno sa Matildom koja je starija, ona je moj mali prijatelj, sve radimo zajedno, kaže Gandi o očinstvu.
Danas ne posećuje često ni događaje koji podrazumevaju crveni tepih, ali kad ide, potrebno mu je samo 25 minuta da se spremi.
– Voleo bih da kažem da se spremam duže, ali mi zapravo treba jako malo vremena. Nikad nisam imao stilistu u životu, što uvek iznenadi ljude. Ugledam se na ikone stila kao što su Pol Njumen, Stiv Makvin, Džejms Din i Keri Grant – oni su razumeli umetnost jednostavnog oblačenja. Oblačili su se isključivo zbog sebe, da bi se oni osećali udobno u odeći koju nose, a kad vam je udobno, automatski imate i iše samopouzdanja, otkrio je Dejvid.
Tekst: Jelena M.
Fotografije: Profimedia, Instagram