Ovom kolekcijom vas Converse poziva da volite sebe!
Converse je lansirao kolekciju Love fearlessly, a njen cilj je da vas podseti koliko je važno da volite sebe bez slušanja mišljenja drugih. Tim brenda veruje: samopouzdanje i harmonija ne zavise od društvenih mreža i ne mogu se zasnivati na broju lajkova ili komentara. Kao deo promocije, tim brenda će ispričati stvarne priče ljudi iz zajednice o tome kako su prihvatili sebe takvima kakvi jesu. Moto kampanje je „Love is all you need“ iz istoimene pesme „Beatlesa“, u verziji Converse zvuči kao „One like is all you need“.
Brend je takođe objavio kolekciju patika Love fearlessly – modeli su objedinjeni zajedničkim konceptom međusobno se razlikuju po malim dizajnerskim elementima. Neki su ukrašeni isprekidanim linijama, motivima srca i frazama koje poručuju da volite sebe.
Podsetimo da je ranije Converse sarađivao s Undercover-om i lansirao patike od plastičnih boca, starog teksasa i ostataka vlastite proizvodnje.