Charli XCX i Lila Moss su glavne zvezde posebne jesenje H&M kolekcije

Jesen/zima 2024 označava osveženje modnog duha H&M-a. Puna bogatih tonova, intrigantnih detalja i fokusiranih silueta, ova sezona donosi veoma posebnu kolekciju za H&M. Kolekcija jesen/zima 2024 biće dostupna u odabranim prodavnicama širom sveta i na internet stranici hm.com od 12. septembra 2024.

„Ova kolekcija je puna posebnih inspiracija i kvalitetnih materijala. Koža, pletenine, svetlucavi komadi zajedno prikazuju snagu H&M-ove modne sposobnosti. Sve je u vezi sa sjajnom odećom: pravim ikonama jednog ormara. Kampanja omogućava da moda zasija“, Eliana Masgalos, glavna dizajnerka ženske odeće u H&M-u.

Svaki komad u kolekciji spaja različite priče i inspiracije: večni glamur i svestranost dizajna sredine prošlog veka. Tamne i sofisticirane nijanse drveta i retro enterijera. Dugotrajna lepota kalifornijskih filmskih sirena. Ciklus stilova kroz decenije: od 20-ih, preko 60-ih, 90-ih do danas.

Kampanja jesen/zima 2024 upravo odražava ovo bogatstvo raznolikosti: u njoj učestvuje niz muzičara, modela i kulturnih lidera. Fotograf Sam Rock i režiser Albert Moya kreirali su je kao proslavu mode, individualnosti i ličnog stila. Ona je smela, čista, moderna i snažna. Ikone kao što su Charli xcx, Arca, Lila Moss, Ajus Samuel, Loli Bahia, Wali Deutsch, Okay Kaya, Bibi Breslin, Alewya, Sage Elsesser, Sega Bodega i Lux Gillespie – odražava da je H&M oduvek podržavao sjajnu modu i samoizražavanje.

Odeća je ultra-rafinirana. Raspoloženje sredine veka vidljivo je u odelima, jaknama i mikro suknjama. Tu su i tragovi vintage stila: perle i nitne kod pletenine, kožnih i mrežastih haljina. Da bi se dodala raskoš, tu su komadi od kože i antilopa. Pletenine uključuju suknje od rastegljive vune i must-have prsluke i šortseve. Paleta boja sadrži niz braon nijansi, od karamele do tamnog mahagonija. Tamno-crvena i zelena su tu za arhivski osećaj, dok crna i bela funkcionišu kao akcenti. Od modnih dodataka ističu se cipele sa potpeticom i okruglim vrhom, cipele sa nitnama i krznene papuče. Torbe su elegantne, dok nakit varira od minimalnog do neobičnog.

Za muškarce, raspoloženje sartorijalnog klasicizma se nastavlja. Ključni komadi su kožni mantil srednje dužine i svetlucava jakna od tvida. Odevni komadi kombinuju duh praktičnosti sa individualnošću – poruka koja je centralna za H&M-ovu etiku – sjajna moda za sve.

„Kolekcijom slavimo ono što jesmo i momenat u kojem potvrđujemo da je H&M uvek fokusiran na sjajnu modu. Kampanja je o oslobađanju mode i samoizražavanju – svako prilagođava odeću na svoj način i svom stilu. Poruka je da je različitost moć“, Jörgen Andersson, kreativni direktor u H&M-u.

Promo