Brend bira sjajan pejzaž Amalfi obale kao pozadinu kampanje za novu liniju proleće/leto 2020.
Brend Calzedonia predstavlja novu kolekciju za proleće/leto i da bi je lansirali, odabrali su da proslave italijanski duh oslanjajući se na naraciju koju je uredio fotograf Kameron Hamond. Za snimke kampanje SS 2020, izabrani kadar je očaravajući Positano. Positano je jedno od najčarobnijih mesta na svetu, uronjeno između morske plave i zelene, suigrač priče postavljene na obali Amalfija, savršeno okruženje za nove kadrove reklamne kampanje. Više od pejzaža, Amalfijska obala postaje koproducent novih modela čarapa koje je predložila ova topla i očaravajuća kolekcija.
Obrasci i nijanse novih predloga brenda Calzedonia nalaze svoje mesto između plave nijanse mora i zelenih tonova planina. Paleta boja otkriva se u skladu s prirodnim pejzažem, preferirajući bež, tamno plavu i toplu terakotu. Lozinka: spontanost! U svim njenim najubedljivijim nijansama.
Osnovni obrasci sa rombovima transformišu se u stilizovane dekoracije dok su pruge prelomljene i isprepletene. Ne nedostaje polka dots obrazac koji je podložan senzualnim efektima. Za proslavu romantičnog duha – koji se budi i u februaru, ali i u proleće – idealan je trend Chic Nic: pravilni karirani uzorak tipičan za izlete postaje protagonisa čarapa. Prolećna eksplozija obogaćuje Floral Impression modele, laganim predlozima koji se zasnivaju na tilu, tankoj i čistoj mrežici. Tu je i eksplozija svetlih boja, u prolećnoj dugi punoj, blistavoj i svetloj, prelivajućoj ili ukrašenoj svetlosnim tačkama sa vrlo šarmantnim efektom.
Kolekciju upotpunjuju helanke obogaćene novim varijantama: od teksasa do sjajnog efekta kože i antilop varijanti – postoji nešto za svačiji ukus.