Modna kuća Bottega Veneta je izbrisala sve svoje naloge na društvenim mrežama bez navođenja razloga. Nema više ažuriranja na Twitteru, nema fotografija na Instagramu niti objava na Facebooku italijanskog luksuznog brenda, koji je pod vođstvom kreativnog direktora Daniela Lija.
Možda je najveći luksuz u novom svetu odjava sa sistema, brisanje svih tragova vašeg digitalnog postojanja i pokušaj zauzimanja čisto trodimenzionalnog prostora. Što duže razmišljate o tome, više smisla možete videti u strategiji Bottega Venete. Li je prošlog meseca rekao da ne veruje u digitalne revije.
The Row, najbliži američki ekvivalent, štedljivo i graciozno koristi društvene mreže i e-trgovinu, više vole da privlače kupce u svoje moderne butike. U 2015. godini Alber Elbaz se možda najbolje izrazio: „Kada čujete previše o dizajneru, to znači da to nisu dobre stvari i da treba da urade puno reklama da bi ih pomerili napred“.
U izveštaju o maloprodaji, sedam od 10 anketiranih maloprodaja uvrstilo je Bottega Veneta među svoje najprodavanije marke. Bottega Veneta postala je toliko popularna da Lee i kompanija ne moraju mnogo da rade na povećanju prodaje – osim, naravno, nastavka proizvodnje elegantne odeće i dodataka. Najverovatnije će sami trgovci uložiti u promociju bestselera kompanije Bottega Veneta.