Bottega Veneta lansira svoj prvi digitalni časopis

Prvo izdanje Bottega Veneta časopisa nas vodi na putovanje u kreativni svet brenda, redefinišući način na koji se kuća povezuje sa publikom.

Modna kuća Bottega Veneta napravila je senzaciju kada je odlučila da zatvori svoje profile na Instagramu i drugim društvenim mrežama. Sada nas upoznaje sa novim kodeksom komunikacije putem digitalnog magazina, prvim izdanjem Digital Audiovisual, koji će izlaziti tri puta godišnje, pružajući kreativnom direktoru Danijelu Liju priliku da podeli alternativni sadržaj sa svojom publikom.

“Na društvenim mrežama vlada toksično raspoloženje koje mi se ne sviđa. Želeo sam da učinim nešto pozitivno. Mi nismo samo brend, mi smo grupa ljudi koji rade zajedno i ne želim da radim u atmosferi koja izgleda negativno“, komentarisao je Danijel Li.

Prvo izdanje predstavlja višestranu i živopisnu viziju dizajnera, sve ono što ga nadahnjuje, njegove strasti, eksperimentisanje sa materijalima i kreativni proces koji sledi. 

Kakva je budućnost Bottega Veneta brenda na društvenim mrežama?

„Drago mi je što sam na profilima drugih. Ovaj razgovor sa fanovima je divan i zahvalni smo što ga vodimo“, zaključio je Danijel Li.  

foto:bazaar.ru