Nije samo reč o javnim pojavljivanjima, fotografijama pored svog dečka, kauboja Adana Banuelosa, ili lansiranju svoje linije parfema, Orebella. Dvadesetsedmogodišnji model se vratila sa svim svojim outfitima van piste koji obeležavaju smer današnje mode. Sada usvaja mentalitet preduzetnice spremne za posao.
Okej, ne poričemo da je usvojila estetiku rodea otkako je upoznala Adana, istražujući svoju strast prema konjima. No, ipak njeno poslednje pojavljivanje – i to baš za lansiranje svoje nove linije parfema Orebella, vratilo je Belu u kolosek poslovne žene. Promovišići svoje dragocene bočice parfema, manekenka je nosila modernu interpretaciju poslovnog Gucci odela.
Naravno, to ne bi bio Bela Hadid stajling bez obilne doze aksesoara koji definišu savremeni luksuzni izgled: crni kaiš sa Gucci logom, mekana crvena kožna Ancora torba sa kutnom dvobojnom platnenom trakom i mokasine na platformu sa monogramom brenda. Njen izbor obuće samo je pojačao ulog kroz istaknuti đon koji ponovo osmišljava klasičan komad italijanske modne kuće.
Od verzije sa piste, Belin izgled se izdvajao obiljem nakita, uključujući više zlatnih prstenova i par veoma hrabrih minđuša u stilu 80-ih. Ali ono što najviše personalizuje izgled Bele Hadid su par crnih okruglih naočara za vid, aksesoar koji dodaje momenat “bibliotekarke”.
foto: Profimedia