Britanski brend donjeg veša Agent Provocateur predstavio je novu reklamnu kampanju jesen/zima 2020/2021 koja ima za cilj da predstavi žensku lepotu.
Junakinje snimanja bile su devojke koje su neprofesionalni modeli i koje su nedavno postale poznate na društvenim mrežama i postigle uspeh u raznim oblastima.
Žene koje učestvuju u novoj kampanji, prema brendu, prkose stereotipima u svom stilu. Fotografije je snimila britanska fotografkinja Šarlota Vels. Dakle, među devojkama je bila i kuvarica i blogerka hrane, Đici Erskin, koja pozira u crno-zelenom kompletu donjeg rublja Molly. Odigrala je ključnu ulogu u podučavanju ljudi kako da kuvaju kod kuće tokom karantina.
Kampanja takođe uključuje: jazz rep umetnicu IAMDDB, čije je pravo ime Diana de Brito – devojka je nosila prozirni donji veš od čipke Kali; motociklistkinja Dominika Grnova, koja je pokazala svileni set sa leopard akcentima; profesionalna igračica Džasmin Asia pozira u donjem vešu Kaylie od crne čipke sa vezom i ružičastim zvezdicama, dok se instruktorka joge, glumica i režiserka Breana Bok pojavila u Lorna kompletu od plavo-belog tila sa francuskom čipkom.
„Žena 2020. godine je kameleon. Ženstvena je. Beskrajno energična. Ona ne prihvata rutinu, za nju to više ne postoji“, objašnjava ideju reklamne kampanje brend na Instagramu.