Jedna od najpopularnijih modela današnjice, simbolično je 18.08. predstavila svoj brend tekile koji nosi naziv 818.
Na zvaničnom lansiranju brenda, koje se odigralo u Sunset Beach hotelu u Hemptonima, pojavila su se brojna poznata lica, ali mahom iz uskog kruga prijatelja 25-godišnje Kendall.
Tu je svakako u prvom redu bio njen dečko Devin Booker, NBA zvezda i ovogodišnji osvajač zlatne olimpijske medalje, zatim jedna od njenih najvećih podrški iz modeling sveta – supermodel Karlie Kloss, potom neki od najbližih prijatelja: Derek Blasberg, Luka Sabbat, Fai Khadra.
Za ovu važnu priliku, lepa Kendall odabrala je odevnu kombinaciju u vidu casual elegancije, koja savršeno odgovara prilici poput letnjeg, dnevnog koktela.
Haljina midi dužine, koja prati liniju tela u lime zelenoj boji isticala se efektnim drapiranim detaljima, a izgled su pratile sandale bež tona, te lak za nokte i minđuše u nijansi ovog upadljivog letnjeg modela haljine sa potpisom Sanda Simona Janković – domaća dizajnerka, srpsko-crnogorskog porekla.
Sanda Simona završila je Fakultet za dizajn u Beogradu, a postdiplomske studije iz modnog dizajna u Parizu, u kome je 2020. zvanično i osnovala svoj brend.
Ova talentovana kreatorka, proglašena je mladom nadom dizajna još 2010. kada je na Grazia Selection konkursu za mlade kreatore osvojila pobedničko mesto. Ubrzo, njena prva samostalna revija u Srbiji pod nazivom “Dark Side of Venus” – inspirisana tamnom stranom ženske prirode, takođe postiže veliku zapaženost.
Sanda nastavlja vredno da radi i nakon predstavljanja na domaćem tržištu, te diplome na francuskom modnom institutu (Francais De La Mode – IFM), a zatim i rada u modnim kućama kao što su Cedric Charlier, talentovana dizajnerka čiju karakteristiku u radu predstavlja sublimacija forme i detalja, otpočinje saradnju sa brojnim svetskim umetnicima iz sveta muzike i filma.
Razlog za postizanje vidljivosti na svetskom nivou svakako je kreatorkina estetika ali i vizija, te sam koncept brenda koji se zasniva na kodeksu etičke mode. Male, capsule kolekcije koje Sandin brend sa sedištem u Parizu predstavlja tržištu, načinjen su od recikliranih materijala sa izraženim fokusom na kvalitet odevnog komada. Vizija brenda je stavljanje samog dizajnera i njegovog rada u centar, umesto masovne proizvodnje čija je težnja isključivo profit.
Tekst: Maja Bunčić
Foto: Profimedia, Instagram