U okvirima pristojnosti…
Samo jedan detalj koji može transformirati imidž i povećati prodaju brenda… govorimo o šeširima Nina Ricci koji su Rašmi Boter i Lizi Herenberg predstavili svetu pre godinu dana.
Kreativni direktori brenda su radili na vlastitom brendu Botter i specijalizovani su za mušku odeću, ali brzo su shvatili da nije dovoljno napraviti samo lepu, nosivu i elegantnu odeću. Potrebno je nešto vedro, što bi jasno ukazivalo na njihov rukopis, ali je istovremeno urezano u pamćenje publike, čak i nasumično.
Tako su njihove kolekcije za istorijsku kuću uvek neobične. Pored jednostavnih klasičnih pantalona ili midi suknji tu su divni šeširi – ogromni, ali potpuno proporcionalni glavi. Ovog puta, dizajneri su, prema sopstvenim rečima, odlučili da nastave sa sopstvenim novim stilom – okrenuvši se, naravno, osnovama stila najmodernije kuće. Ali pitanje je: od čega se tačno sastoji ovaj stil? Nina Ricci nema nijednu siluetu ili detalje sa kojima bi bilo moguće jasno povezati brend. Ali umesto toga postoji uslovna „romansa“: delikatne tkanine, svila, čipka, ženstveno naglašene stvari bez naglašene seksualnosti. Zapravo, ovom gotovom koktelu dizajneri su dodali svoj smisao za humor, ljubav prema muškoj odeći i prevelikoj veličini. I, naravno, šeširima – sada takođe u jarko narandžastoj boji. Aksesoar u suzdržanim tonovima upotpunio je ne manje elegantne stajlinge – odela sa kratkim jaknama, svilene haljine u dubokim nijansama i svečane duge haljine.