Slučaj kada socijalna distanca izgleda prelepo.
Kreativni direktor Balmain brenda, Olivije Rusten nije otkazao reviju nove kolekcije, već je tradicionalnu reviju zamenio krstarenjem Senom.
Pandemija koronavirusa radikalno je promenila svet mode. Ovaj teški period doveo je mnoge do preduzimanja odlučnih mera: neki nisu mogli da prežive krizu i zauvek su zatvorili svoje brendove, dok su drugi, naprotiv, pronašli inspiraciju i shvatili gde dalje. A čini se da se Olivije Rusten tokom višemesečne samoizolacije prilagodio novoj stvarnosti pridruživši se „drugoj grupi“. Kreativni direktor izrazio je svoja razmišljanja na modnoj reviji couture kolekcije, koja je obuhvatila ne samo njegove nove kreacije, već i arhivska dela Erica Mortensena i Oscar de la Renta, kao i Pierra Balmaina.
Sama revija održana je na brodu koji je zaplovio Senom od Ajfelove kule do Notr Dama. Koncept neobične revije bio je pod umetničkim pravcem Endru Makarija – koji sarađuje sa Bijonse već dugi niz godina.